Äntligen!

2009-04-22 @ 23:43:41
I flera år har jag letat överallt efter en saga om en pojke och hans åsna.. Jag har letat på blocket.se, tradera, jag har googlat efter den och jag har frågat alla jag känner men ingen har vetat vad jag pratar om..Vilket inte är konstigt då jag hela tiden har trott att den heter "Pojken med åsnan".
 
Nu äntligen [!] har jag dock hittat den, på "bokkassett" i äkta barndomsanda 

"Nu ska du få höra berättelsen om "Min lilla åsna". När du hör det här ljudet,då vet du att det är dags att vända blad.
Då börjar vi....."

...
Den heter tydligen "Min lilla åsna" och är gjord av inga mindre än Disney...



Och med turen på min sida så fann jag den på Tradera igen och den ska jag bara ha.. Tänker inte låta den slippa förbi
igen..

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback