Efterlysning!

2009-04-01 @ 12:00:53
Jag söker folk som fortfarande inte har köpt min diktbok och som är intresserade av att göra detta..
För att jag ska kunna få ut några pengar från vulkan så måste jag ha sålt för minst 1000:- och jag har "bara" nått 400:- än så länge...
Jag tvingar inte någon, men det vore kul om fler fick upp ögonen för den =)


Är du eller någon du känner intresserad av att köpa den, gör följande;

1. Gå till  Mitt liv i Västeråsformat
2. Gå på köp och följ sedan instruktioner

Tyvärr måste jag tillägga att endast Visa och MasterCard godtages .. Men oftast så känner man någon som har dessa, om man själv endast har Maestro....

Detta var bara ett tips, såhär på förmiddagen...

Kommentarer
Postat av: sabina

inte ;P

2009-04-01 @ 17:12:15
URL: http://highlights.devote.se
Postat av: Michaela

Men vafan kom till faluun du oxå. backyard babies e ju den enda anledningen till alla festivaler jag åker på oxå

2009-04-02 @ 01:15:41
URL: http://ladynomadic.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback