Finnar, tack som faen..

2009-04-08 @ 22:44:15
Hade fått en kommentar ang. förra inlägget om att jag hade skickat efter underlagscreme och jag vill förtydliga mig lite;

Jag skulle aldrig för skojs skull "slänga ut" närmare 300:- för något smink överhuvudtaget, allra minst en sådan simpel grej som underlagscreme..
Men numera är det ett måste.. Jag har börjat få finnar och kvisslor som en annan fjortis.. Detta plus mina mörka ringar under ögonen som icke försvinner med enbart concealer.. Jag ser ut som en Racoon!

Jag har testat allt från Nivea [som endast lade sig som en fet hinna utan att täcka något vidare], Loreals True Match [färgerna matchade inte alls med min hy och hade en aning av gul nyans i sig] till Max Factor [som lätt kan gå under benämningen spackel] osv..
Alltså, den enda som funkar som jag vill och som flyter ihop med min naturliga hudfärg är just Lancome´s Color Ideal..
Den må vara dyr, men dryyyg..
Jag köpte den första för 2 ½ år sedan och trots att jag använde den varenda eviga dag så finns det fortfarande lite kvar i den.. Nu kan den kasseras då jag har en ny och fräsch i min ägo...
Jag hade hostat upp dessa 430:- tidigare om jag hade känt behov av det...Men det är inte förrän nu som jag har känt mig tvungen.. 

Usch, var inte meningen med ett helt utlägg om underlagscreme.. 
Fastnade bara för en kort sekund i en lång tankebana.. 
Sorry...
  

Kommentarer
Postat av: Jhenny

ett tips om det nu är så illa som du säger...Lumene..innehåller mineraler så huden kan andas och inte blir instängd som i många andra underlagskrämer och så är den betydligt billigare än det du tänker köpa men nu har du säkert redan köpt..men till nästq gång..och du..den finns i färger som passar oss blekfisar;)

2009-04-09 @ 17:02:52
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback