Molnande ryggvärk, smalmat, Backyard.. vad mer?

2009-04-13 @ 14:11:51
Fortfarande med värk bakåt ryggen försöker jag ändå att få någon ordning på mitt hem.. 
Ska ju jobba imorgon och det är alltid skönare att komma hem till ett städat hem, även om det stretar emot då axlar, nacke och rygg är stela som en förfryst järnstång..
Jag kan inte för mitt liv komma på vad felet är heller då smärtan vandrar omkring mellan en fast punkt i ryggraden, magen och höger nyckelben.. En tanke är att det kan ha att göra med diskarna i ryggraden då jag känner små dragningar i underarmen på höger och att det knäcker när jag böjer ryggen bakåt..
Skumt som fan är det dock..
Just nu stinker jag av voltaren och tigerbalsam, kanske vore bra med ett riktigt varmt bad..
Detta plus alla "pluppar" som har poppat upp i ansiktet gör inte direkt att jag känner mig 100% tillfreds med tillvaron..

Har dock haft en alldeles för förträfflig helg med massa godis och hallonpaj.. Nu börjar det kännas som det är dags igen att ta itu med Operation smalmat.. 
Tack o lov så gillar jag quinoa, bönor och linser så det borde inte bli nåt problem...
Det är bara det hära med att dra igång, första babysteget liksom =)
Började försiktigt igår med att äta linssoppa, vilket kommer att bli kommande dagars luncher.. 

Är en aning avis på Michaela som ska få se Backyard Babies återigen i Falun den 16 maj...Jag hoppas att du uppdaterar mig därifrån.. Ta en massa schyssta kort =)
.. Hade förhoppningar om att få se dem iaf en gång till innan årets slut, men det är vad jag vet inga fler spelningar inbokade Västerås-Stockholm så det får förbli en önskedröm.. 

Nu ska jag ta och hoppa i ett rykande hett bad, kanske kan det tina upp min ryggrad.. 
På återseende!


 

 

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback