Morr..

2009-04-21 @ 15:12:14
Jag skrev tidigare om att jobbet är min räddare i nöden som situationen ser ut nu.,.
Detta stämmer fortfarande, men så finns det några som kan dra ner ens humör inom loppet av en tiondels sekund på grund av att de ibland är så förbannat tjuriga, otrevliga och rent utsagt elaka..
Idag fick jag höra att jag "fick väl minsann ge mig iväg till affären och köpa mjölk då det är faaaaan att vi i personalen inte kan göra vårat jobb!!"
Det var helt enkelt så att mjölken inte hade kommit och där stod jag i X´s vredesmod och försökte förklara det, utan resultat...
Enligt den här människan så var vi helt inkompetenta och vi borde få sparken hela bunten, jävla tjuvar som vi var!
Denne gick igång ordentligt och malde på i flera minuter om samma sak, bara med andra ordval då och då..

Allt detta på grund av förlusten av en 0,3 mjölktetra..

Kommentarer
Postat av: Jhenny

halva texten försvinner så man får ingen helhet av det du skriver..bilderna på vänster sida är ivägen..fix it =)

2009-04-21 @ 15:34:08
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Christine

jobb inom vården låter detta som :) Bra att svälja och se glad ut ;)

2009-04-21 @ 22:02:42

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback