Slemproppar...Varför?

2009-04-22 @ 21:00:23
Nu kommer jag kanske att trampa på några ömma tår, men så får det bli..

Saken är att jag absolut inte har något emot människor med utländsk härkomst, det vill jag börja med att poängtera..

Det jag däremot inte förstår är varför en del invandrarkillar ser ut som slemproppar...40 ton gelé i håret och 10000 guldkedjor runt halsen.. Det syns att de verkligen har ansträngt sig för att se så slemmiga ut som möjligt...Ovanpå detta, en bmw i silver som viner förbi i 200 knyck och musiken på högsta volym.
Anledningen till att jag ens besvärar mig med att ta upp detta är att jag senast idag var med om att bussen fick tvärnita för en bmw som nästan tog kurvan på två hjul.. Ur bilen klev två killar [med ovanstående utseende] som inte ens såg ut att vara 18 fyllda.
Så, jag kan inte förstå varför de "slemmar" till sig frivilligt då de oftast har alla förutsättningar att se bra ut; bruna, mörka, vackra ögon, perfekt hy och stolt hållning..
Och jag har alltid varit avundsjuk på många invandrartjejer, de ser ofta så fräscha och svala ut, medan en annan kommer och ser ut som en blek potatissäck...En polare har de vackraste ögon jag vet, mörkbruna och stora.. 

Lite gelé, visst.. Halsband, no problemas.. Snygg bil, varför inte?
Men jag undrar fortfarande; varför ta det till sin spets?
 


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback