Ups and downs..

2009-04-18 @ 13:35:25
Jag är inne i en "lågperiod" nu vilket gör att det känns lite som att gå på en vajig lina..
Ena sekunden känns det som vanligt och i nästa så känner jag mig riktigt moloken och vissen..
Det har varit såhär några veckor nu men det var först igår kväll som jag fick utlopp för alltihop..
Jag har alltid varit anti mot lyckopiller och annat för jag anser att kroppen borde kunna justera sånt på egen hand..
Men eftersom jag hade en riktigt jobbig period för 3 år sedan och det känns som att jag kan vara på väg dit igen så kanske det är en bra idé att tänka på saken iaf..

Kommentarer
Postat av: Anonym

v:ja me. thåstöm är fan grym! kult!



ajdå. lyssna på bra musik de får mej alltid att me lite bättre när jag har mina lågperioder och dom kan va låga! backyard babies- roads är ett tips. bli alltid så där töntig glad av den haha

2009-04-18 @ 16:01:05
URL: http://highlights.devote.se

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback