Tidiga morgnar, blodgivning och jobba jobba jobba...

2009-04-01 @ 11:50:08
Sitter och kollar på Scrubs och försöker vakna till.. Jag vaknade vid 10 men än så länge har liksom inte hjärnan följt med.. I två dagar nu har jag somnat vid 20 på kvällen och sen vaknar jag runt 23 för att inte kunna somna om förrän runt 01.. Vilket gör att jag inte är 100% när jag vaknar på morgonen sen..
Men men, den sista tiden har jag lyckats vakna av klockan utan att mamma har varit tvungen att ringa och väcka mig..En seger för mig som aldrig har vaknat av mig själv tidigare.. 

Igår var jag på blodgivning och för att komma dit för att slippa gå runt hela området, så kan man passera i kulvertar under sjukhuset...





Det är läskigt att gå i dessa gångar och det känns som man är med i en skräckfilm för det finns oftast inte en levande själ i närheten...

Jag brukar inte tycka att det gör ont eller så att lämna blod, men igår så kom hon inte rätt direkt med nålen så idag ser jag ut såhär på armen



 

Jag har alltid långärmat så det spelar egentligen ingen roll hur det ser ut.. Däremot gör det förbannat ont...
Men lite sårsprit på detta, så blir det säkert bra =)


Idag börjar jag inte förrän 16 och tänkte hinna ta en runda på stan innan.. 
Det är sådant fint väder att det vore katastrof att sitta inne till 15 då jag ska åka.. 
Bättre då att jag drar på mig kläderna, käkar lite och sen ger mig av..  

Nu till frågan;

Vad ska ni andra göra idag?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag ska jobba idag:)



Men du micaela, jag kan ju inte lägga upp bilder i mina inlägg, och jag kan inte trycka på enter så det blir mellanrum i texten. Har det ngt med bloggeno göra eller min dator:)?

2009-04-01 @ 11:55:45
URL: http://ladynomadic.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback