Så...

2009-08-27 @ 10:34:42
...var man hemma igen då.. 
08:00 imorse hade jag planerat in ett psykologbesök, vilket i mina ögon betyder gryning och jag var helt död efter att bara ha sovit 1 ½ timme.. Men upp kom jag...
Sen tänkte jag en smart tanke: jag tar cykeln istället för bussen.. Det borde ta 10 minuter, max en kvart.. Saken var den att jag tänkte på hur smidigt det går med mammas cykel till jobbet.
Min cykel är en annan femma.. 10 tramp och jag kommer knappt en meter i rullning... det är helt sjukt..Min cykel som tog mig dit jag skulle på nolltid börjar närma sig pensionsåldern och det skär i mig vid tanken att den kanske har gjort sitt?  
I vilket fall, det tog mig nästan 30 minuter att komma fram och då värkte benen rätt fint måste jag säga.. 

Nu ska jag ta och äta nåt, börjar kurra fint i magen...




Vad ska ni göra idag? 

Kommentarer
Postat av: morsan

Men tänk på all motion du fick :-)



Kram

2009-08-27 @ 22:53:47

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback