Scrubs och NuEVo..

2009-02-25 @ 23:09:41
Så var det onsdag igen då..Veckorna bara rullar på, man hinner knappt med... =)

Har snöat in på Scrubs igen, jag gör det med jämna mellanrum.. Just nu är jag lite ledsen då de inte visar några nya avsnitt på tv.. Jag har följt Scrubs ända sen det började visas här i Sverige, och var en av dem som blev hjärntvättat och än idag tappar en bit av hjärtat för varje avsntt som slutar.. Det betyder att det är ett avsnitt närmare slutet liksom..

För egen del då;
Jag var på ett möte på Nuevo idag och det verkar bra.. Jag bad om att få ett par dagars betänktetid, då jag avskyr att kasta mig in i saker.. Men även om jag skulle vilja tacka nej, så får jag inte det för soc. Så det är bara att säga jatack amen och gå dit med ett leende...
Förhoppningsvis kommer jag in på KY och behöver då inte bry mig mer om allt vad soc och "dagisgrupper" heter.. Jag behöver bara bry mig om det jag brinner för och må bra.. Jag kan också jubla varje gång lönespecifikationen kommer, jag får ju behålla varenda öre då..
Men tills dess får jag ta mig i kragen och göra det jag blir tillsagd.. Det blir liksom enklast..






Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback