Tidiga promenader och få dagar kvar...

2009-02-17 @ 08:43:28
Frisk och fräsch, det är jag det.
Att jag inte tidigare har insett tjusningen med kalla, tidiga morgonpromenader förut.
Min näsa ville inte alls vara med imorse, den vrålade "ta in mig i värmen igen kärring".
Men jag slog dövörat till, så duktig var jag.

Nu är det inte många dagar kvar, sen är det tid att fira att lilltjejen har blivit stor.
Visst, hon är vuxen på många sätt; barn, karl, hus, katter, bil, sommarstuga...
Men det är först nu, på papper, som hon har klivit över till oss andra. 
På grund av att vissa inte har kunnat hålla tyst, så vet hon vilka som kommer.. Men det gör inget, ska bli kul ändå...
Nu är det inte tänkt att det ska bli värsta, värsta grejen..lite svårt i en lägenhet som min. 
Men hon ska nog bli nöjd....

  Jhenny, i sitt esse...

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jag uppskattar verkligen våra promenader, känner mig pigg på jobbet hela dagen.

Kram

2009-02-17 @ 10:29:16
Postat av: Jeeves

tack kära du för publiceringen av denna otroligt charmiga och stilfulla bild =)

2009-02-17 @ 11:35:47
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Jeeves

och med tanke på din beskrvning så är jag stenålders jämfört med er så nu är det jag som väntar på att ni ska kliva över till min sida =)

2009-02-17 @ 11:37:34
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback