Micaela är hemmanyttig och saknar skolan...

2009-02-19 @ 15:41:18
Har försökt att vara hemmanyttig idag, har plockat undan mattor och diskat och halvdammat.. Jag har äntligen tagit ner mina Backyardtavlor som nu ska upp på väggen.. Måste bara införskaffa betongkrok, så blir det nog bra..
Detta förutöver allt det andra som jag hann med innan lunch..
Fan, jag är ju riktigt organiserad när jag sätter den sidan till =)
Sitter just med en välförtjänt kopp kaffe och samlar kraft inför dammsugningen och skurningen.. Imorgon är det tvättdag, har samlats en del sen sist.. Mitt hem mår aldrig så bra som när jag går hemma om dagarna..
Jag skulle dock föredra ett dammigare hem och mer jobb, men man får ta vad man har och göra det bästa av situationen.. allt har ju en mening så det ska bli spännande att se var detta leder mig.. =)

Åh, jag vill att 5 maj ska passera nu så jag får reda på om jag kommer in på KY eller inte.. Det är verkligen nåt jag vill göra, och detta är tredje gången gillt jag söker nu, så fan rentutsagt om jag inte kommer in..
Bara tanken på 2 års studier gör mig lycklig..Har saknat skolan så otroligt mycket, saknar att ha någonstans att gå varenda dag..



Jag, 29/10-05, redo för Rockfesten på Slisk

Kommentarer
Postat av: Morsan

Otoligt fin bild :-) Jag hoppas också att de tar sitt förnuft till fånga på KY och tar in dig, de skulle bara vet vilken kanontjej de får!

2009-02-20 @ 11:30:55

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback