Klockan är nu...

2009-01-15 @ 03:35:10

...03:29 och snart kommer det att börja knarra i dörrarna i trappen då folk ska iväg och arbeta.. Själv har jag väl precis somnat då, och snarkar ljudligt..
Jag är sämst på det här med att sova, tycker inte om att släcka lampan för natten..
Inte det att jag drömmer mardrömmar eller har svårt att sova när jag väl sover, snarare tvärtom.. Det är bara det här med släckningen jag har lite svårt för..
Fråga mig inte varför, har bara blivit så med tiden..




Jag gör såhär när dagarna bara rullar på utan att jag har nåt att göra...
Då vänder jag på dygnet och liknar mer och mer en ....trumvirvel...



Detta är jag i ett tidigare liv, iaf om man jämför ringarna under ögonen.. och så är vi lika söta givetvis.. =)

Och vore det inte för att jag var så sämst på att just sova, så skulle jag ju inte heller ha orken att fixa med bloggen som jag gör.. Så det är en Win-Win-situation för alla!

Peace out, på återseende....
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Sömnen kommer nog i ordning när du får ordning på resten av ditt liv :-)

Kram på dig

2009-01-15 @ 09:38:02
Postat av: Anonym

I know..hittade du Elmo? Tänkte på dig direkt när jag såg att han fanns =)

2009-01-16 @ 15:38:07
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback