Älskade Västerås!

2009-07-01 @ 13:00:54
Äntligen är man hemma igen efter att ha spenderat ca en vecka på Gotland..
Nu tänker ni säkert; hur faen kan man sakna Västerås när man har varit på ett sådant underbart ställe som Gotland..
Men jag är en rutinmänniska och jag har svårt att ändra mig på en sådan kort tid.. och jag tycker egentligen inte om att vara borta någon längre tid hemifrån, vilket är konstigt då jag allt som oftast är trött på min lägenhet..
Det var dock jättemysigt att få spendera tid med mormor och L och jag äslkar att åka omkring och se på alla fina platser de har därnere..
Batteriet är slut i kameran, men när jag har laddat den så slänger jag upp lite bilder...

För tillfället håller jag på att tvätta och det är döden i denna värme... För en sekund trodde jag att jag skulle avlida när jag stod i torkrummet...
Och bara tanken på att behöva ställa mig och laga mat gör mig matt.. Men så känner jag att magen kurrar så det är väl ett måste antar jag..

Vad har ni andra hittat på den senaste tiden?
Har ni precis som jag tagit dagarna som de kommer?

Kommentarer
Postat av: Jeeves

du är mycket svår att förstå sig på.

2009-07-02 @ 10:11:44
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback