Gubben i skogen...

2009-06-05 @ 15:31:12
På förmiddagen hade jag en sådan huvudvärk att jag inte visste om jag skulle orka att jobba hela dagen men så kom min ena chef, M, med några brustabletter som är till för huvudvärk bl.a och dessa svepte jag. Huvudvärken försvann i ett nafs.. Till saken hör att jag aldrig har hört talas om dessa [de finns tydligen receptfria på apoteket] och jag visste ju inte om jag skulle få några biverkningar av dem.. 
Men det kändes som sagt bättre redan efter en halvtimme eller så...
Och så står jag  i hallen på jobbet och pratar med J, när jag plötsligt får se något i skogen...
Jag blinkar några gånger och sen måste jag fråga J om hon också ser vad jag ser i skogen utanför ingången...
Jag frågar om det är jag som inbillar mig eller om det faktiskt är något som tittar på mig..
Hon fattar ingenting av vad jag pratar om, så hon kommer ut i hallen och så börjar hon skratta...
Tack, sa jag.. Då vet jag iaf att det inte var jag som hallucinerade på värktabletterna jag fick...
J ropar på M som kommer på stört och så börjar hon också skratta..

Detta var det vi såg, uppstickandes över gräset och mellan träden



Det är tredje figuren jag ser på kort tid ute hos oss nu..
Jag tackar den gäst som gör dessa, det gör att dagen känns en aning lättare =)

Kommentarer
Postat av: morsan

Det måste ju vara en som har valt fel i livet med denkonstnärliga ådran :-)

2009-06-05 @ 16:59:47

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback