Hej hopp...

2009-06-08 @ 11:35:17
När jag vaknade i morse så var det blå himmel och en stor sol.. Nu; molningt och kallt..
Man kan inte tro att det snart är mitten av juni..

Mina planer idag är att i eftermiddag dra ner på stan och kolla vad jag kan hitta till mammas 10årsdag..
Jag hade velat vara rik som ett troll nu så hon hade fått allt hon pekade på, men då jag inte har blivit känd än så har jag en gräns för vad det får kosta.. En sak är redan fixad, men jag vet inte när jag får den så det gäller att i alla fall få ihop det andra...Mormor har hjälpt till med pengar även här för annars hade jag inte haft en suck att göra något fint..

Vi kan väl avsluta detta inlägg med en dikt

Min mamma



nu har du tagit tio svåra steg
ingen ska kalla dig för feg
för du har kämpat hela vägen
ensam

det står
"Världens bästa mamma"
på koppen
som står framför mig
och jag repeterar samma ord


för det stämmer in på dig



Kommentarer
Postat av: morsan

fan vilken fin dikt, nu blev jag rörd. Kram

2009-06-08 @ 13:12:52
Postat av: jeeves

med tanke på hur många mornar jag går upp tidigt tack vare min morgonpigga plutt så anser jag att jag vinner iaf:)om det nu räknas som en tävling=)yes tog bort dom,you are welcome. jättefin dikt. vilken tur vi har som har fått världens bästa mammor=)livet har ibland bra utdelning:)

kram kram

2009-06-08 @ 14:04:13
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Jeeves

tackar=)Hoppas man får svar så fort som möjligt så man hinner bygga upp en reservplan utifall man får negativt besked.

Hur går det för dig?Fått svar från KY?

Måste höras i tele snart..pratar ju alldeles för sällan..kram

2009-06-16 @ 11:29:39
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback