Trevligt sällskap, pank & fågelfri och valtider...

2009-06-07 @ 17:31:59
För en vecka sen ca träffade jag Jhenny med familj, vilka jag inte har sett på evigheters evigheter känns det som...
Men det blir lätt så här när hon bor 10 mil härifrån och jag jobbar.. Varken pengarna eller tiden finns och det är aptrist..
Men men, vi får väl umgås på ålderdomshemmet sen muhehe...I vilket fall, det var riktigt trevligt..
Lilla N sprang omkring alldeles galen och njöt av stämningen som bara ett barn kan =)

För övrigt då?
Det händer inte mycket, bortsett från att jag är nästintill pank och det är 3 veckor kvar till jag får pengar igen...
Jag förstår inte hur detta har gått till, har inte handlat något utöver det vanliga och det nödvändiga...Det är räkningar som har sugit åt sig allt..Mormor har satt över extrapengar och ändå så sitter jag här med ett par hundra på fickan..
Fördelen med detta är väl att jag blir tvungen att dra ner på rökningen haha..

För tillfället sitter jag och väntar på mamma som sitter rösträknare för EU-valet.. 
När hon kommer hem vid kvart i sex ska vi dra iväg till närmsta hak och rösta vi med.. Det värsta är väl att jag inte är ett skit intresserad av detta EU-val om jag ska vara ärlig.. Kom igen när riksdagsvalet ska göras, då Sverige skall räddas undan smurfarna.. Då kommer jag vara först på plats, det kan jag garantera..  
De ska inte få förstöra ytterligare 4 år för de gamla, de arbetslösa och de unga..
Inte heller de sjukskrivna ska behöva känna panik inför månadens 27..

Hur ska ni andra göra?
Ska ni rösta om vilket parti som skall representera Sverige i EU?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nää jag röstade inte..

hur ere föresten.

2009-06-07 @ 20:35:03
URL: http://ladynomadic.blogg.se/
Postat av: Jeeves

Det suger att inte ha pengar. Själv är jag inkomstlös över sommaren tills skolan börjar igen så I know the feeling om man säger som så. kram

2009-06-08 @ 11:01:58
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback