Ångest och blodgivning...

2009-03-31 @ 12:20:27
Nu har snart dessa två dagar av ledighet gått och jag har inte hunnit avnjuta dem som sig bör..
Det enda av värde jag har avklarat så var det att städa, vilket var 100% välbehövligt..
Imorgon är det dags för jobbet igen...
Det jag kom att tänka på när jag åkte hem igår var att om jag börjar plugga igen så kommer jag inte vara där lika mycket som nu... Visst, när studierna är klara så har jag en yrkesutbildning.. men det känns ändå hårt att släppa taget, nu när jag äntligen känner att jag har kommit rätt..
Jag kommer att ta timmar när jag har möjlighet och det är någon sjuk, så helt i sjön sitter jag inte.. men jag fick lite smått ångest när jag började tänka dessa tankar.. 
Helgens timmar gav mig bevis på att jag faktiskt har utvecklats, både på det personliga planet och när det gäller jobbrutinerna..Men än har jag mycket att lära, och detta kommer läggas på is om jag nu som sagt börjar plugga.. 

Men idag är idag och jag ska inte tänka mörka tankar om detta.. 
Idag ska jag till nuevo för ett möte och så har jag planerat att åka till sjukhuset och lämna blod.. jag har varit slarvig på sista tiden med det och igår hade jag fått ett sms när det stod "vi saknar ditt blod //Mvh Blodcentralen"..
Så idag är det väl dags.. 


 

Kommentarer
Postat av: Jhenny

Jag tycker vi är grymma som kämpar för mänskligheten och djurligheten =)

2009-03-31 @ 13:53:27
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback