En kväll av blåmärken och magi...

2009-03-12 @ 00:53:18
Nu är jag hemma efter en helt underbar kväll på Sigurdsgatan 25 som gästades av inte mindre än Backyard Babies...
Jag är trött och mörbultat men väldigt, väldigt nöjd. Vissa spelningar är ju bättre än andra och denna gång var en sådan gång.Dock var det mer tryck på publiken är någonsin, tur att man inte har svagt hjärta..
Jag började bli lite snurrig ett tag när varenda del på kroppen blev intryckt av någon galning..Stundvis såg jag inget annat än ben, armar, taket, någons ryggtavla och hår och jag satt som i ett skruvstäd.. 

Nackdelen med att stå fullt så nära som vi gjorde var när Dregen kom inom en meter ifrån en, ett hav av hans svett överöste oss.. Men man skakar av sig det också, trots att jag inte är någon älskare av andras svett, inte ens hans..
Tyvärr fick jag bara en bild, då jag som sagt satt fast bokstavligen mellan ca 10 personer..
Däremot vet jag att rocksyster fick massor av finfina bilder..

Helt klart är denna kväll en kväll jag kommer att minnas länge.. Iaf tills jag får se dem igen den 2/10, då de intar Stockholm igen.. Då är vi där, garanterat!


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback