Svunnen tid..

2009-03-27 @ 12:40:35

Jag ska börja jobba 15:00, men jag tänkte att jag tittar in här lite snabbt innan jag fortsätter med vardagsbestyren.. 

Min barndom börjar göra sig påmind.. 
Först var det min faster som ringde för ett par år sen och efter det har det bara rullat på..Min halvsyster som jag aldrig har träffat [iaf inte vad jag  minns] tog kontakt med mig ...Min farmor skickade brev, men gick bort kort därefter så jag hann aldrig få någon ordentlig kontakt med henne...Jag brevväxlade lite med min gamla dagmamma som tyvärr också gick bort för ett kort tag sen..
Nu har en kvinna, som var tillsammans med min pappa -88, hört av sig.
Jag blev halvt chockad när brevet damp ner i min brevlåda, inte trodde jag någonsin att denna kvinna skulle ha några minnen av mig eller att hon skulle höra av sig..
Jag kommer inte ihåg henne, men mamma säger att hon var jättesnäll så jag utgår från det..
Det är massa tankar och känslor som virvlar i huvudet just nu...


Kommentarer
Postat av: Jhenny

häftigt,roligt att folk kommer ihåg dig och vill kontakta dig=)

2009-03-27 @ 16:59:51
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback