Förlust! Förfasad.. Förkyld?

2009-05-08 @ 23:23:15
Det var ju det jag sa.. De Tre fuckin Kronorna misskötte sig och nu får vi "slåss" mot Usa om bronset...
Eller, jag ska väl inte klaga, vi har iaf kommit såhär långt.. Eller de har, jag har ju inte steppat runt i skridskor på en hockeyrink direkt=)
Nu jävlar Tre Kronor, nu får ni ta tillbaka hedern i bronsmatchen mot  Usa på söndag!

Jag hann med att se några minuter av "Berg flyttar in" och jag måste säga att jag blev lite besviken över att Sveriges kanske mest underskattade råkkstar har valt att bosätta sig ute mitt i ingenstans..
Men han verkar nöjd, och hon verkar nöjd och det är väl huvudsaken, I guess..

Har roat mig sista tiden med att kika på andras bloggar och speciellt deras utformande..
Och det jag har kommit fram till är att jag aldrig slutar förvånas över alla 14izbrudar som lägger ut bilder på sig själv i headern med plutmunnar, stora Bambiögon och urringningar som enbart lockar 14åriga testosteronstinna grabbar att läsa vidare... Jag själv tappar liksom koncentrationen, då jag förfasar över dessa bilder..
 Ja, jag har bilder över heeeela min blogg på bara mig, men ingen kan påstå annat än att det är fullt normala bilder.. Bilder som jag inte behöver skämmas över om 10 år..
Ett bra exempel på en blogg som har med allt det där som jag beskrev nyss är en av bloggarna som ligger på blogg.se´s topplista.. Tjejen som skriver är ca 14, ser ut som 10 och försöker vara 20...Hon använder ord som "aja", "ba" och "puss"...Bilderna består av henne själv i långt blont hår, med långa naglar med fransk manikyr och i rosa myskläder..
Via hennes sida kommer jag in på en annan tjejs blogg.. Samma sak, samma ord, samma typ av tjej..
Jag undrar jag vad de kommer tycka och tänka om sig själva när de faktiskt blir vuxna och ska ut och söka jobb och deras chefer redan har råkats se dessa bloggar...

Jag börjar känna mig bättre, tror att sömnen och allergin har spelat mig ett stort spratt.. Jag sover mer än nödvändigt och lyckades tom att missa promenaden till Viksäng häromdagen för att jag försov mig, trots att mamma ringde och väckte mig..
Jag är dock inte riktigt bra än, känner att det hettar i kinderna och jag känner mig lite halvsnurrig och snörvlig.. Hoppas det ger med sig till imorgon då jag ska till Viksäng och träffa två polers...
De frågade om jag ville med ut, men eftersom jag vet att det hittills har blivit långdragna och truliga "diskussioner" om det mesta när vi har varit ute tillsammans så har jag den senaste tiden tackat nej.. Lovade dock S att jag skulle följa med nästa gång jag hade råd och ge det en ärlig chans.. Det kanske blir bra...

Från och med mitten av juni öppnar jag två nya bloggar fast i andra teman än denna; "AnnaMicaelas fotoblogg" och "AnnaMicaelas diktblogg"..
Där kommer jag att lägga alla bilder och dikter jag har för tillfället, och på så sätt får mina bloggar en mer organiserad utformning, vilket jag tror kommer bli bra..
Jag lägger ut adressen här på bloggen när det blir aktuellt...

Nu ska jag ta och börja göra kväll, tror att John Blund väntar på mig..

Kommentarer
Postat av: Jhenny

vad ska jag göra för att se hela texten?Jag blir ju knäpp av detta. Får gissa vad som står ju =(

2009-05-08 @ 23:43:21
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Jhenny

vi har Xp

2009-05-09 @ 15:33:13
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag har ju fått tjuvkika lite på dina nya bloggar och snacka om att du börjar bli proffs på bloggdesign...kanske skulle kunna tjäna lite stålar på det framöver :-)

2009-05-09 @ 20:00:12
Postat av: Kevlarsjäl

Du menar sveriges KORTASTE rockstar hoho

2009-05-10 @ 08:44:02
Postat av: Jhenny

he he,jag har totalt noll koll på sådant. datorer är verkligen inte min grej vare sig i kunnighet eller intresse=)

2009-05-10 @ 11:22:23
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback