This...is it...

2009-10-26 @ 23:20:06

Nu har jag reserverat en biljett till Michael Jacksons This is it på torsdag.. 
Först frågade jag mamma om hon ville följa med men så slog det mig; jag vill gärna se den utan att ha någon med mig som inte har insett storheten med Mr Michael Joseph Jackson och som mest går för min skull.. 
Jag vill kunna se den och bara fokusera på varje sekund utan att ens ana ett andetag från stolen bredvid.. 
Jag tror inte att någon därute förstår hur stor jag tycker att MJ var när han "levde".. Han tappade fokus de sista 18 åren, men allting han vidrörde blev magi..
Nu är det dock som så, att jag inte riktigt tror att han är död.. Jag tror helt enkelt att han tröttnade på att alltid vara "mr mystery man" och iscensatte det hela..

Men på tal om nåt annat;
Jag var ju till Stockholm i helgen, från torsdag till söndag och det var så kul att träffa Jeeves och T igen..
Vi hann med massor under de få dagarna och mina fötter skällde rätt friskt på mig i söndags..
Jag fick återse mitt barndomshem i Hässelby, det blev shopping i Kista, jag fick klappa djur i Tensta [där några fjortisbrudar retade upp oss, med att göra narr av nationalsången bara för att de såg oss] och vi besökte en "vintageinspirerad lagerlokal" med massor av kläder..





Nästa Stockholmsresa har jag redan börjat planera; det blir den 27/1 om allting faller på plats..
Då...mina vänner...är det dags för Backyard Babies!




Kommentarer
Postat av: Jeeves

nice kollage=) inte bilden på mig o marcus dok =) vi får växla bilder med varandra snart =)

2009-10-28 @ 16:06:54
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback