Så..

2009-09-16 @ 10:42:41
..var jag hemma efter ett hårt träningspass..
Jag svär, spottar och fräser när jag är där, men efteråt känns det så mycket skönare..
Det känns att kroppen har saknat att träna..

I vilket fall, dagen kändes bra, jag var på bra humör när jag kom hem.. Så råkades jag kolla min mail och hade fått svar på Csn att de inte kunde bevilja nedsättning av inbetalning då jag inte har haft försörjningsstöd tre månader i sträck..
Det dem missar är att jag inte lever på mer än normen trots att jag jobbar.. SoF räknar av ev. överskott så det blir samma summa i vilket fall som helst medan Csn ser till att jag har fått lön i tre månader.. 
Så just nu känns det som jag sitter fast i en rävsax. 
Ovanpå detta börjar mitt bostadsbidrag att ta slut så jag måste iväg och förnya det, vilket inte är det lättaste då FK inte svarar i telefon och SoF kräver att jag har bostadsbidrag = ond cirkel...
Men men, jag ska försöka att inte dra ner mig själv.. Det gör ju inte saken lättare direkt.. 


Det som är en solstråle iaf just nu är att jag väntar på min cykel.. Jag har införskaffat mig regnkläder också så jag är skyddad mot vädret.. 
Nu är det väl bara hjälmen kvar =)


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bättre än mig på att kämpa mot myndigheter så du vet!

Kram

2009-09-16 @ 21:48:39

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback