Dumdumdum...

2010-04-30 @ 13:45:34
Jag borde kanske inte ha en blogg, iaf inte som jag visar andra... Varför? Jo, för att jag aldrig uppdaterar den.. Eller iaf inte regelbundet.. Kanske skulle man vara tvungen att ta bloggkörkort för att ens få tänka tanken på att skaffa sig en blogg..
Jag som bestämde mig för när jag skaoade denna att jag skulle behandla den som en bebis.. och ni vet ju alla hur bra det har gått..

Men men, det är bara att ta nya tag..
Jag skulle dock behöva ta itu med min lägenhet.. och tvätta lite.. och styra upp mig själv..
Så jag får be att få återkomma..

So long..

Kommentarer
Postat av: challan som sket i brallan

listor är bra, jag har en "vill göra" lista på kylskåpet, de tär bra att ha mål och mycket händer faktiskt när man skriver upp det, man dras automatiskt till dessa mål man skrivit upp. kan vara stora små. en grej jag skrivit är att fortsätta utvecklas, en annan är fota mera, spara pengar är en tredje... känns fint när man kan dra ett streck över något man klarat av. hejja hejja dig!

2010-04-30 @ 19:06:44
URL: http://challan.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback