Remember me och trevligt besök..

2010-08-22 @ 00:10:53

Igår kom Jhenny över och vi käkade och hade allmänt myspys.. Inte så ofta vi har chansen och det gör det ännu trevligare.. =)
Sen, när vi sitter i varsin fåtölj och bokstavligt talat försöker tvinga kroppen att brotta ner maten så slänger fröken J upp


 



mitt framför näsan på mig.. Och eftersom jag har hört flera säga att den ska vara så jävla bra så är jag villig att se den trots kärleksstoryn..
Men ojojoj oooj... Vilken film!
Är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man plötsligt inser hur pluttenuttiga kärleksfilmer kan vara? Det måste iaf vara så i mitt fall, för jag har alltid flytt fältet när tramsiga drama/love/highschoolfilmer har kommit på tal.. 
Men jag veknade vid Twilight och nu denna... 
Utan att avslöja för mycket så kan jag säga som så att slutet gjorde ju hela filmen på nåt sätt. Men det var mycket annat som fängslade mig.. Den kändes så..på riktigt?..
Jag skulle vilja skriva så mycket mer, men då är risken att jag snöar in för mycket och råkar avslöja saker och ting och det vill vi ju inte =)
Kolla in trailern istället vettja! 



 

 

 


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback