Väntar besök.. och gym; vad är det?

2010-08-24 @ 15:14:11
Sitter och väntar på att Frasse ska dyka upp.. Kaffet står klart och jag har fått mat i magen.. Så allting är som det ska.. Förutom att jag har fruktansvärt ont i magen =(

Pratade med mamma imorse och hon hade varit jätteduktig och åkt och gymmat okristligt tidigt... Själv låg jag och snarkade och sov som en bakfull dvärg..
Inte för att jag var bakis alltså, det var bara en liknelse..
Måste själv ta itu med träningen nu, den har liksom hamnat i skymundan den sista tiden.. och det var inte så det var tänkt direkt..
Någon som har något tips på hur man ska kunna motivera sig att ta sig iväg?


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback