Dumma Twilight..

2010-02-23 @ 15:24:50
Jag kom på mig själv att tänka på Twilight...igen... Jag trodde aldrig, aldrig, aldrig att den filmen skulle göra ett sånt intryck på mig.. Men jag anser att det är en av de bästa filmerna som gjorts..Och det säger inte lite, eftersom jag avskyr lovestories och vampyrer..
Särskilt lovestories då de brukar vara så förutsägbara att man hinner lista ut slutet och somna innan filmjäveln ens har börjat..
Men Twilight lyckades slingra sig in i och hålla sig kvar,fortfarande en månad efter att jag såg den sist..

Vad är det som gör den filmen så otroligt intensiv?
Vad är det som har gjort att alla mellan 0-100 höjer den till skyarna?
Även oss som tuppar av bara någon nämner vampyrer..
Vad är det som gör den så speciell?

Kan någon förklara det för mig?

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback