Kokböcker kan vara bra att ha..

2010-02-02 @ 16:48:37
Nu först har den värsta sorget lagt sig över det här med Backyard Babies..
Jag vet att livet går vidare, men bara tanken på att inte få se dem igen känns lite lätt som en kniv rakt in i skulderbladen..


Håller för tillfället på med att göra en soppa efter kokbokens regler.. Jag har aldrig trott på det här med kokböcker trots att jag har sett min kära mor samla på sig mängder av såna..
Men nu så ville jag iaf testa en linssoppa med kokosmjölk och det verkar bli bra..
Är hungrig som en varg efter en timmes promenad med två betongklumpar, alltså två asfaltsniffande beaglar..
Det är bara att åka skidor efter dem, finns inte en susning att få någon styrsel över ben och fötter när man är ute med dem..
Men det är ett underbart tidsfördriv, så jag klagar inte =)

Oj, nu kokar det över därute... Men vi ses snart igen!

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback