Min räddning..

2010-02-18 @ 11:35:47

..när jag är förkyld är jordgubbsthe och mentholcigaretter...Nu har jag tyvärr bara Forestfruitthe hemma men det funkar..

 


Så nu sitter jag här med en kopp ovannämda tillsammans med en skvätt mjölk och honung..Honung och varm mjölk är rena himmelriket då jag hostar och känner jag mig själv rätt så kommer min berömda hosta som ett brev på posten vilken dag som helst och då väljer jag att lindra det i förväg.. 
Och jag vet att folk tycker att man är puckad som röker trots halsont, men då ska jag förklara det hela för er; Röker man [speciellt vid hosta] så chockar man halsen och det känns lite bättre för stunden.. I mitt fall så är det endast Prince Menthol som funkar, Marlboro Mentol smakar varmluft..
Nu vill jag inte prata väl om rökning, inte alls..
Jag vill bara tala om vad som fungerar för mig.. och som den rökare jag är så behöver jag ett substitut till mina vanliga cigg = Prince Menthol.. Cigg och halstablett i ett!

Men jag tror dock att jag ska köpa med mig en ask Zyx [som är en dunderkur vid förkylning] från stan..

 


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback