Jag kapitulerar!

2010-01-22 @ 23:19:30

Det har varit en alldeles händelselös dag, då jag mer eller mindre har sovit bort hela dagen..
Det blir lätt så när jag inte kan sova om nätterna..
Men så bestämde vi att vi skulle hyra en film ikväll och jag lade mig platt och valde Twilight ..
Jag, som avskyr allt vad vampyrer och kärleksdravel heter, blev fast nästan två timmar i en film som innehöll just detta; kärlek och vampyrer.. Och tyckte dessutom att den var rätt så bra..
Och det sjukaste i det hela är, att det jag tyckte gjorde filmen så pass bra var just kärlekshistorian mellan Edward och Bella..
Skumt att en film kan ändra ens syn på saken bara sådär..
Till saken hör att vi hyrde en annan film igår, Inglorious Bastards, för att jag hade fått för mig att den skulle vara rolig..
Quentin Tarantino hade ett finger med i spelet, det säger väl det mesta?
Den var alltifrån smårolig, till riktigt äcklig.

Från det ena till det andra; Nu är det bara ca 6 dagar kvar till BYB på Tyrol.. och jag hoppas för deras skull att det blir något utöver det vanliga, då det är sista spelningen på obestämd tid..
Hoppas att det blir en spelning som jag inte kommer att glömma i första taget..


Kommentarer
Postat av: morsan

Att du tittade på den säger väl allt om hur bra den är gjord :-)

2010-01-24 @ 02:19:43

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback