Då...

2010-03-13 @ 11:49:17

...var man på väg mot jobbet igen då..
Tror att jag har varit ledig typ en dag på sju och det känns riktigt bra..
Jag tror dock att istället för att känna mig utmattad efter en sådan intensiv vecka så har det slagit om åt andra hållet istället så numera på kvällarna är jag någonstans uppe i taket och klättrar med sömn"problem" som följd.. Men det är jag van vid och sömnen kommer igen, det vet jag..
Just nu så bara följer jag strömmen och mår bra, det är kanske det viktigaste?
Det är synd bara att jag har den energin nu när det knappt är några folk på jobbet, korridorerna ekar tomma..
Igår var det nästan så att jag var på väg att dra på mig kläderna för att ge mig iväg ut för att hämta folk.. Vi försökte tom locka de boende att agera nattgäster.. Men de hade av någon konstig anledning ingen lust, jag förstår inte..

Man får inte roligare än vad man gör det till sägs det ju så, det är bara att agera pajas eller nåt idag =)
 

                                                           Vad händer hos er andra?


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback