Sverige-Danmark, men innan dess..

2010-05-20 @ 12:06:03

Det är varmt och klibbigt och jag vill bara krypa ner under en kall sten..
Vill inte vara en pessimist men jag börjar ana hur sommaren kommer att bli nu när värmen redan har kommit med full kraft...Springer upp och ner i tvättstugan dessutom och därnere så är det säkert 15 grader varmt..
Gjorde ett smart val igår när jag väntade med storduschen.. den kan tänkas bli efterlängtad när allt är klart..

16:00 så smäller det; Sverige-Danmark..
Jag tror eller snarare hoppas att Tre Kronor ger järnet och vinner med huvudena högt.. Har inget större minne av Danmark som "farliga", men jag kanske minns fel?
I vilket fall så får jag hoppas att de åtminstonde är lite större motstånd än vad Schweiz var..
Jag gillar när det är spänning i en match och inte när man redan i starten av tredje perioden kan utläsa hur det kommer att sluta.. 5-0, säger det nåt?

Lägenheten är i toppskick och maskinerna går.. då kanske man kan unna sig att fortsätta med del två i Twilightserien;  När jag hör din röst =) 





Vad ska ni andra göra idag?


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback