Håkan Hellström - the end?

2010-10-15 @ 23:49:07
Jag har nåtts av det overkliga ryktet att Håkan Hellström tänker tacka för sig.. Kan detta stämma?
I så fall tappar Sverige en av sina mest älskade artister..
Jag glömmer aldrig när jag första gången hörde Känn ingen sorg... och plötsligt så var Svensk Musik spännande igen.. Jag hade avklarat Orup, Ace of Base m.fl och tröttnade efter det..
Men! Så kom Håkan in i min värld, jag var 16 år och tyckte nog att Mr H var en av de snyggaste killar jag sett..




Åren har gått och både han och jag har blivit äldre.. Tappade intresset kring den här mannen efter andra skivan.. Men det hindrar mig inte från att "tjuvlyssna" på några låtar då och då från Ett kolikbarns bekännelser..


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback