Mirakelmedel!

2011-03-08 @ 17:20:45

Jag har äntligen hittat den ultimata ansiktsmasken..
På många andra står det saker som "djuprengörande", "ger fin lyster åt hyn" osv.. Och visst brukar det stämma, typ de 10 första minuterna efter att man har tvättat av den..
Men detta underverk håller verkligen vad den lovar!
Det började med att jag köpte Deep down detox från Formula 10.0.6 då den var på rea i vintras.. och blev kär direkt..Den luktar milt av apelsin och ger huden den där energiboosten man behöver den här tiden på året..  
Så nu när jag fick 20% på valfri vara hos Kicks så passade jag på att köpa på mig två till; Pores be pure [som doftar jordgubb och ska vara bra för tilltäppta porer] och No time to shine [bra för fet hy].. Det ska bli spännande att se om dessa också är lika bra som min ovannämnda favorit..

Jag brukar inte göra "reklam" för såna här saker.. Men i detta fall kände jag bara att det är min skyldighet att berätta er andra om denna underbara mask =o)


Kommentarer
Postat av: Jhenny

och vad kostar denna mirakel produkt? Behöver också hitta nåt bättre än niveas som jag kör med.

2011-03-11 @ 09:11:49
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback