Trött..

2011-03-29 @ 14:07:24

Jag är trött på att vara trött.. Det känns inte bara som en sovatrötthet utan mer som om den sitter i kroppen eller snarare i själen..
Jag orkar inte vara social, vilket gör mina vänner lite smått irriterade kan jag tänka mig..
Jag orkar inte ta itu med allt som ska göras, inklusive min lägenhet och alla förbannade räkningar och papper som ska skrivas på, skickas in och betalas..
Jag orkar helt ärligt knappt med mig själv..
På jobbet funkar det bra, konstigt nog.. Men mellan varven kan jag känna även där att jag tappar fokus..
Jag försöker verkligen, gud ska veta att jag försöker..
Jag vet att detta kommer att gå över, men det är så tröttsamt att vara trött hela tiden och mamma är på mig; du måste äta!
Jag vet det.. och jag vet att det skulle bli bättre om jag orkade ställa mig i köket och fixa nåt.. Men inte ens det går.. Så min älskade mamma går in som en räddande ängel och gör mat åt mig ikväll vilket jag är otroligt tacksam över..

Nu ska jag sätta mig ner och göra en priolista över vad som behövs göras för stunden... det kanske kan ta tankarna ifrån tröttheten för en stund..



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!



Intressant blogg =)



Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.



Hälsn.



Jessica

2011-05-05 @ 11:21:44
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback