Är det sånt här som dagens 14åringar vill läsa om?

2009-02-15 @ 20:56:19
Jag går in på blogg.se och ska logga in.
Under tiden slötittar jag på startsidan, där det finns "topplistan" eller "mest lästa" eller nåt sånt..
Jag blir lite nyfiken på hon, Kenza.. Det måste ju vara nåt riktigt speciellt med henne då hon alltid ligger som #1 och har varit med på Vakna med The Voice m.m.
Jag går in på hennes sida, för att mötas av ; "Rare Fashion" och  så är det en bild på en klänning från Nelly som hon tydligen har köpt.. 
Jaja, något modetips måste väl få finnas tänker jag naivt och rullar ner en bit för att åter mötas av rubriken "Fredagskvällens outfit"...Jag scrollar ner, fortsätter förbi några någorlunda vettiga inlägg för att sen ramla tillbaka på ruta 1; en bild på henne i någon svart outfit med rubriken "Igårkväll såg jag ut såhär"...

Har jag missat nåt? Är det verkligen sånt här som dagens 14åringar vill läsa om?
I mina ögon är detta enbart iqbefriat; hur man kan få flera 100 läsare, lika många kommentarer och dessutom tjäna pengar på att man skriver om vad som är "Dagens outfit".
Men det måste ju betyda nåt då även Blondinbella har slagit igenom med dunder och brak.
Jag kanske har banat fel väg för min karriär som bloggare..
Kanske ska jag anta utmaningen och skriva om Dagens tåludd?
Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: umm Elias

Grejjen med hennes outfitbullshit är att hon typ tjänar 10 000 på att nämna var hon köpt klänningen, 10 på skorna, 10 på armbandet. Hon försörjer sig genom att ge dold reklam på hennes flumkläder. Bruden är pissrik pga sin blogg, tjänar över 100 tusen i månaden på den..Därför ligger hon på bloggettan jämt.



Blondinbella är bara född rik, pappans guldkort betalar bloggen.



Förbannat boring att läsa deras bloggar men uppenbarligen har de läsare.. blä



2009-02-15 @ 22:34:12
Postat av: Micaela

Sanna ord..

2009-02-16 @ 10:25:49
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback