Vad är det för fel på oss Västeråsare?

2009-02-19 @ 13:10:39
För några år sedan skrev jag om ett besök som Thomas Järvheden hade gjort här i stan.. Det var bara till det positiva och han var nöjd med rubbet..
Nu var jag inne igen och kikade lite på hans "blogg" och fann detta:

" Jädrar vilket sjukt gig jag hade i fredags. Trodde jag skulle vara på nån standup-klubb i Västerås, men när vi kom dit visade det sig att det var en förorts-pizzeria! Ha ha:-) Det hade varit en helsides-artikel i tidningen där det stod att jag var roligast i världen så det var knökfullt. Frågan var bara om alla visste vad som skulle hända? På dörren stod det inte "Ikväll - Standup", nej istället hade dom satt en förstorad bild från min hemsida - ni vet den där jag står som Bruce Lee på skoj, i bar överkropp. En fylltant trodde det var nån form av muskelshow och började gapa om att jag skulle ta av mig kavajen, får hon såg inga muskler! Ha ha, fan va vi garvade - vi andra."

Hmm, har vi Västeråsare svårt att göra folk nöjda? Vad är det för fel på oss, som mer än oftast klantar till oss när vi får celebra besök? 

Kommentarer
Postat av: umm Elias

haha, vilken förortspizzera var det på?

2009-02-20 @ 13:38:15
Postat av: Micaela

Alberts pub på Odensviplatsen =)

Alltså, kom igen.. Hur seriöst känns det på en skala?

2009-02-20 @ 14:21:08
URL: http://annamicaelas.blogg.se/
Postat av: umm Elias

hmmm, va? Finns det en sådan här? Jag bor ju 5 min därifrån, har aldrig hört talas om ngn Albert...haha



O vaddå förort, hur mycket förort är skiljebo liksom..hehe

2009-02-20 @ 17:31:27
Postat av: Micaela

Om du knappt vet vart det ligger, vad tycker då folk utifrån som kommer hit om Alberts pub hehe..



Jag kan tänka mig att Stockholmare ser hela V-ås som en förort..

2009-02-20 @ 17:36:02
URL: http://annamicaelas.blogg.se/
Postat av: umm Elias

hhhhhaaahhhaa

2009-02-20 @ 21:49:50

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback