Pust...

2009-01-09 @ 14:22:45
Pust..
Har tvättat sen 9 imorse och det känns.. Är inte van att behöva kliva upp 07:00 och vara på topp till 09:00 när maskinerna börjar snurra...
Nu sitter jag och tar en cigg, dricker lite Loka och bara njuter av att vara klar..
Ska snart ner på stan för att hämta ut kort, vilket jag egentligen inte har råd med.. Men nu har jag ju skickat efter dem, så det är bara att glatt dra kortet..

Var och fikade hos Jeeves´s mormor igår, och fick med mig ett par jättemysiga raggsockor, en kasse böcker/tidningar och kläder att ge till jobbet.. Efteråt handlade jag på Ica dessutom...
Jättesnällt verkligen att jag fick så mycket med mig från Jeeves mormor och mamma, men satan vad tungt det var att bära alltihopa... Mina armar var nästan gorillalånga innan jag var hemma..
Det kommer bli samma "roliga" tyngd när jag ska ta med alla kläder jag har ståendes här hemma i tre papperskassar till jobbet..

Ska passa på att ge mig iväg nu när solen fortfarande skiner, men jag ville bara kika in här och kolla läget...
Ha en bra dag, alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Jeeves

hur kan du ha så mycket tvätt jämt?Du tvättar oftare än mig och vi är tre varav en som byter om 5ggr per dag pga dregel,matrester och annat trevligt..

2009-01-09 @ 23:08:52
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Micaela

Först å främst så tvättar jag både mina o mammas grejer, då det är lättare att få tider på dagen när hon jobbar.. och sen är det hela tiden dukar, kläder, sängkläder, handdukar osv som blir smutsiga.. Därav alla mina tvättider...

2009-01-10 @ 11:33:37
URL: http://annamicaelas.blogg.se/
Postat av: Jeeves

jaha ja på så vis =) Tvättar mycket gör du iaf =) Du lär ju spendera massor av timmar i stugan av ditt liv =) men jag gillar dig ändå =) krrrrrrraaaaaaaammmmm

2009-01-10 @ 16:39:22
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback