Jag skulle så gärna vilja..

2009-03-03 @ 19:20:57
...tatuera mig, men är en aning rädd för hur ONT det kommer göra..
Jag har dock redan funderat ut tre saker jag skulle vilja ha;
 
1. En skuggad skorpion som har dubbel betydelse; Jag är skorpion i stjärntecken och symbolen för skorpionen är ett M som i Micaela..
Denna skulle göra sig skitsnygg rent ut sagt på min handled =)

2. Mitt eget namn..
   
Ego kanske, men va fan.. jag är ju underbar=)

3. En kopia av pappas örntatuering.. Jag undrade alltid som barn hur han kunde ha en teckning på magen.. Nu skulle jag vilja ha en likadan för att minnas honom lite bättre..

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tycker du ska göra det! det gör lite ont men det är det verkligen värt! klarar jag av det som har världens lägsta smärtgräns så gör du oxå det =)

Do it!!

2009-03-04 @ 08:53:18
Postat av: Micaela

Ok.. Så fort jag får lite pengar över, så gör jag det.. =)

2009-03-04 @ 12:01:55
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback