..så kanske det blir bättre sen...

2012-05-08 @ 09:50:49

Missade hockeyn igår då jag somnade som en klubbad sälunge 20 min innan det skulle börja.. Tack och lov kollade mamma så hon kunde uppdatera mig.. Men att jag missar hockeyn är lika troligt som att en bebis som är hungrig inte skriker och det säger väl en del?
Vaknade till igen vid 23 och då var festen över för länge sen.. Hmm...
Vet inte varför men jag känner mig totalt urlakad.. Kan det bero på mina mardrömmar om de vita mössen som jagar alt. biter mig?
Kollade upp lite på nätet vad drömmen kan betyda men blev inte klokare;  Jag skäms över något jag är eller har gjort och det ska göra mig stressad.. Känner inte att jag förstår sammanhanget riktigt..
Nåväl, nåt skelett finns väl i garderoben som nu vill göra sig påmint, vad vet jag? Det jag vet är att jag kommer bli osams med min hjärna snart och tvinga den att somna så jag kan få lite lugn och ro i kropp och själ..

Sitter för tillfället och försöker kicka igång kroppen med kaffe och Treo, men ingenting tycks hjälpa annat än sömn.. Enkel lösning om jag bara kunde sova.. Men så fort jag sluter ögonen snurrar tankarna utan någon logisk ordning och jag stressar upp mig och sen är det kört..
Har fördrivit morgonen med att prata lite med finaste Anna på msn och läst lite dikter av Daniel Boyacioglu..
och det irriterar mig också, jag kan inte skriva längre.. Det verkar som om jag har glömt bort hur man gör?
Boyacioglu skriver texter som om han inte har gjort annat i sitt liv och det gjorde jag med förr.. Då räckte det med en penna och nåt kladdpapper så var jag nöjd sen... Fick för sjutton ihop en bok i slutänden.. Men nu; ingenting kommer ur mig.. Jag står redo på startlinjen men när skottet går, då står jag fortfarande kvar och trampar..
 
Ska väl dra på mig en anständig klädsel och sticka ner på stan en sväng så jag får ruska om sinnet lite så kanske det blir bättre sen..




Kommentarer
Postat av: morsan

Var vaken på ditt mående om du förstår vad jag menar! Ska jag bli orolig?

Kram

2012-05-08 @ 18:30:41
Postat av: Micaela

det tror jag inte att du behöver vara.. Känner mig med i matchen för övrigt ♥♥

2012-05-09 @ 05:34:01
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback